søndag den 5. september 2010

Cheeseburger på Salon 39

I fredags oplevede jeg det, som eller efterhånden sjældent sker. Jeg blev fuldstændig BLÆST væk af noget så simpelt som en cheeseburger! Stedet var Salon 39 - og jeg er stadig målløs. Spørgsmålet er så - hvad gjorde de så godt?

1. Mayonnaisen var hjemmerørt - og tilsat magi i form at en røget smag som smeltede sammen med de super tynde pomfritter,i en helt ny tredie smag. Elsker når 1+1 = 3
2. Bollen var hjemmebagt, grillet, sød, blød, elastisk - og hverken som Hattings der falder fra hinanden - eller de hårde ciabatta boller man skærer sig på
3. Kødet smagte af kød. Mættet, tilberedt til perfektion, saftigt ...
4. Mere af den røgede mayonnaise, tomatchutney med løg og sprød, sprød frissé salat. Ingen anonym iceberg her.

Jeg har stadig Burger&Bun til gode (tjekker det ud på torsday - stay tuned!) - og de skal VIRKELIG frem i skoene, hvis de skal kunne matche denne her servering. Så min anbefaling - book bord så snart du kan komme afsted med det. Det er simpelthen en lille perle!

PS: Ville ønske jeg havde et billede af den meget smukke servering - det kommer efter næste besøg! Websitet kommer lige her: http://www.salon39.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar