torsdag den 9. september 2010

Burger&Bun - så blev det tid!

Længe ventet - Burger&Bun, menukortet i hånden og fristende så det ud. Bestillingen blev på en Americana og fritter - og naturligvis en L.A. Lager til at skylle det hele ned med.

Og hvad var konklusionen så ... tja ... Første servering var rå i midten og fritterne havde fået alt for meget. Men til stor ros, blev burgeren skiftet ud med det samme - og der kom en ekstra servering fritter. Selve burgeren var god, solid. Ingen tvivl om at kødet var af høj kvalitet - og bollen hjemmebagt. Men ketchupen smagte lidt for kraftigt af kanel (der er nok bare nogen ting man ikke skal prøve at lave selv...) og de syltede agurker ramte heller ikke lige mine smagsløg...

Så med 200 kr. for en øl, burger og fritter, så er det velbetalt. Vel var burgeren god, men jeg tror mere på take-away konceptet. Men så vil jeg også mene at mine tømmermænd er kureret med stil. Og hvis jeg har lyst til en burger med stil - så er det stadig Salon 39 der vinder. Michelinstjerne eller ej.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar